Французька мова

Круглий стіл для вчителів французької мови 




07 квітня 2016 року на базі Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ №12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської міської ради відповідно до плану роботи опорного закладу з метою підвищення професійної компетентності вчителів щодо можливостей використання бінарних та інтегрованих уроків їх значенням в освітньому процесі проведено круглий стіл для вчителів французької мови з теми «Місце бінарних та інтегрованих уроків із використанням французької мови у системі середньої освіти».

В ході бесіди було розкрито поняття та переваги інтегрованих та бінарних уроків та доведено на прикладах проведених уроків вчителем французької мови Панкратової Н.В., що використання інтегрованого та бінарного уроку забезпечує формування в учнів цілісної системи уявлень про діалектико-матеріалістичні закони пізнання навколишнього світу та сприяють розкриттю багатогранності можливостей застосування набутих знань учнів у різних галузях науки та сферах діяльності. Вчителями французької мови було доведено, що використання нестандартних форм у проведенні уроків сприяє підвищенню мовної компетентності та якості знань учнів іноземної мови.

Майстер-клас для вчителів французької мови 



20 квітня 2016 року на базі Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської міської ради відповідно до плану роботи опорного закладу з метою підвищення професійної компетентності вчителів французької мови було проведено семінар з теми «Вдосконалення системного підходу щодо викладання французької мови та оцінювання навчальних досягнень учнів через програму фахової перепідготовки PRO FLE ».

В ході семінару заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель французької мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист Токарев Володимир Анатолійович ознайомив присутніх із основними вимогами, змістом та завданням фахового навчання PROFLE, що відбувається за підтримки Міністерства освіти і науки України, Посольства Франції в Україні, Інституту Франції, Міжнародного центру дистанційної освіти CNED. Разом з тим, він акцентував увагу вчителів на необхідності адаптації програм фахової перепідготовки вчителів французької мови до загальноєвропейських освітніх стандартів та подолання усталених стереотипів щодо ролі вчителя у навчально-виховному процесі як передача інформації, вдосконалення системного підходу до викладання французької мови та оцінювання навчальних осягнень учнів, заснованого на принципах загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар