РЕСУРСИ БРИТАНСЬКОЇ РАДИ НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ

 24 листопада Херсонська творча група досвідчених учителів гімназії № 6 – опорного навчального закладу міста з англійської мови – провела методичний семінар «Використання ресурсів Британської Ради  для підвищення професійної майстерності вчителів англійської мови та заохочення учнів до вивчення англійської мови». Учителі  продемонстрували вміння користуватися матеріалами сайту Британської Ради та ефективно застосовувати їх своїй роботі. Жулінська Г.М. поділилася своїм досвідом у використанні вправ з розвитку креативності у дітей молодшого шкільного віку. Разом зі своїми учнями 4-го класу вона захопила увагу присутніх цікавими нестандартними видами роботи, виконуючи які діти не тільки гарно розмовляли англійською мовою, а й отримували задоволення від своїх успіхів та досягнень, що було передбачено вчителем.

Естафету креативності підтримала Мунтян С.І. та акцентувала увагу на розвитку умінь учнів середньої ланки навчання складати оригінальні історії англійською мовою. Своїм виступом учитель довела, що складаючи історії, учні мають змогу не тільки розвивати свої творчі здібності та перетворити мову на «свою», але й розширити свій світогляд, як це передбачає навчання іноземній мові. Родзинкою стала драматизація самостійно створеної, музично оформленої та ілюстрованої історії вихованцями Стелли Іванівни, учнями 6-го класу. Після цього діти розповіли, як саме відбувався процес роботи над історією.
Сорокіна О.С. познайомила присутніх із структурою та можливостями сайту Британської Ради. Користуючись сучасними автентичними матеріалами, продемонструвала прийоми роботи з написаними історіями.
Мішуровська С.В. поділилася досвідом роботи з написання науково-дослідницьких робіт, есе та статей. Учні-переможці міського фестивалю-конкурсу ENGLISH TIME Дондов С.,  Купленікова А., Фірман Т. презентували свої конкурсні есе.
Запрошені на семінар учителі міста відмітили змістовність, новизну та високий професіоналізм учителів, які провели методичний захід виключно англійською мовою.




Немає коментарів:

Дописати коментар